Satisfacția dvs. este de cea mai mare importanță pentru noi. Dacă nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat sau nu sunteți mulțumit din orice motiv, îl puteți returna sau înlocui doar în termen de 30 de zile de la data livrării.
În cazul în care aveți întrebări, ne puteți contacta la adresa: info@emistore.ro
Returnarea produsului este posibilă
Povrat u roku od 14 dana bez navođenja razloga
U skladu sa zakonom, imate pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja produkt, bez navođenja razloga. Puteți returna produsul în această perioadă, iar noi vă vom returna produsul nou pe cheltuiala dumneavoastră.
Returnarea privoda până la 30 de zile
Înțelegem că uneori produsul nu este la fel de bun pe cât vă așteptați. Stoga kod nas imate mogućnost ili povrat produkt unutar 30 dana od isporuke, ako:
- produsul este inofensiv și inutil,
- este în ambalajul original cu accesoriile sale originale.
Garanția produsului - 2 ani
Pentru toate produsele noastre oferim o garanție de 24 de luni. În cazul defectării sau deteriorării produsului, vom repara, înlocui sau returna produsul, în conformitate cu prevederile reclamației.
Introducere:
- Produsul trebuie să fie curat, fără murdărie, potpun și în conformitate cu standardele de igienă.
- Este important să anexați un formular completat pentru returnarea produsului, cu o descriere a problemei și a metodei alese de soluționare (de exemplu, returnarea unui produs nou).
Dacă doriți să returnați un produs, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom aranja o dată convenabilă de returnare pe baza solicitării dvs.
După acord, șoferul de livrare va veni la adresa dvs. cu un container de transport nepregătit, pe care îl va pune pe colet. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la livrare - coletul dvs. va fi cu siguranță returnat la noi.
Reclamația trebuie să conțină o descriere scrisă a lipsurilor sau a motivului returnării, pe care trebuie să o furnizați în chitanța de returnare. Reklamacijski postupak počinje danom kada primimo obavijest o reklamaciji zajedno s reklamiranim produktom. Din această zi începe să curgă termenul legal pentru soluționarea reclamației, care este de maximum 30 de zile.
Returnarea produsului nou se execută cât mai curând posibil după primirea și inspectarea bunurilor, cel târziu în termen de 30 de zile de la primirea bunurilor. Atunci când cumpărătorul returnează livrarea, în plus față de costul livrării, vom returna costul livrării înapoi. În cazul în care se returnează numai o parte din livrare, cumpărătorul va fi plătit numai pentru produsele returnate, până la achitarea de către cumpărător a cheltuielilor de returnare. În cazul unei reclamații nejustificate, toate costurile vor fi suportate de cumpărător.
Responsabilitatea vânzătorului
Vânzătorul este responsabil de faptul că produsul, atunci când este utilizat de client, are calitatea și funcționalitatea obișnuite, astfel cum sunt declarate de producător sau vânzător, și că este adecvat scopului obișnuit sau recomandat. Produsul trebuie să fie livrat în cantitatea corectă și în conformitate cu cerințele legale aplicabile. Vânzătorul este răspunzător pentru toate deficiențele care apar în timpul perioadei de garanție.
Garanția nu se aplică în cazurile în care cumpărătorul însuși a cauzat defectul, de exemplu prin utilizare sau manipulare necorespunzătoare, sau în cazul în care cumpărătorul a fost în mod inacceptabil conștient de defect și i s-a acordat o reducere a prețului din această cauză.
De asemenea, garanția nu se aplică deficiențelor vizibile pe care cumpărătorul le-ar fi putut identifica în utilizarea produsului, indiferent dacă acesta a fost sau nu predat pe piață. Ne odnosi se ni na oštećenja nastala uobičajenim trošenjem, nepravilnim ili prekomjernim korištenjem, neovlaštenim zahvatima, nestručnim rukovanjem, kao ni na produkt koji su isporučeni kao besplatni poklon.
Reclamații
Nakon što zaprimimo plângere, soldatul este obligat să ordone metoda de soluționare a acesteia - în cazurile cu un singur stat, cel târziu în termen de 3 radna dana, iar în cazurile care implică gândirea structurală, cel târziu în termen de 30 dana de la închiderea plângerii. Nakon određivanja modeina rješavanja, complaint se mora riješiti bez nepotrebnog odgađanja, a cijeli postupak ne smije trajati dulje od zakonskog rok od 30 dana od dana podnošenja complaint. În cazul în care produsul reclamat este livrat la sfârșitul perioadei de reclamație, termenul începe să curgă de la data închiderii fizice a produsului.
Drepturile consumatorilor
În caz de defecte sau lipsuri ale produsului în perioada de garanție, consumatorul are dreptul la o reparație gratuită, modernă și corectată. De asemenea, vânzătorul poate decide să înlocuiască produsul nereparat cu unul nou.
În cazul în care produsul nu poate fi reparat și nu permite utilizarea corespunzătoare a produsului, consumatorul are dreptul de a înlocui produsul sau de a se opune returnării produsului reparat. Ako se kvar može otkloniti, ali se ponavlja ili se se na produktu pojaje više različitih kvaro koji onemogućuju pravilno korištenje, potrošač ima ista prava - zamjenu ili raskid ugovora uz povrat novca.
Ova prava vrijede i ako naprawak produktja trje dulje od 30 dana od dana podnošenja reklamacije.
Ako se radi o nedostatku koji ne onemogućuje правилно korištenje produkt, potrošač ima pravo na razmjerno sniženje cijene.