Acasă

Acasă

SELECTAREA PRODUSULUI

1. Care este calitatea materialului (țesăturii, bumbacului)?

Calitatea și materialul fiecărui produs sunt întotdeauna specificate în descrierea produsului.

2. Când va fi produsul epuizat disponibil pe stoc și dacă îl vom mai avea?

La EMI încercăm să ne adaptăm tendințelor și pieței, de aceea este posibil ca anumite modele de lenjerii, cuverturi sau alte produse să nu mai fie disponibile. Totuși, uneori este vorba doar de lipsa temporară a materialului, de aceea este recomandat să urmăriți site-ul nostru www.emistore.ro sau să ne contactați telefonic pentru informații despre disponibilitatea produsului.

3. Care este compoziția fiecărui produs?

Compoziția și materialul fiecărui produs sunt întotdeauna specificate în descrierea produsului.

4. Care este greutatea pe metru pătrat a fiecărui produs?

Greutatea produselor este specificată în descrierile individuale ale produselor.

5. Cum pot comanda lenjerii de pat cu dimensiuni atipice?

Pentru dimensiuni atipice, trebuie să adăugați în coș o dimensiune similară pe care o avem în ofertă. Ulterior, în secțiunea coș există un spațiu pentru observații. Acolo trebuie să specificați exact dimensiunea dorită. Noi vom stabili prețul în funcție de dimensiunea indicată de dumneavoastră și îl vom ajusta în comandă. Prețul va fi aproximativ același cu cel al unei dimensiuni similare. Dacă nu putem realiza dimensiunea solicitată, vă vom informa telefonic și vom stabili împreună următorii pași.

ÎNREGISTRARE ȘI PROCESUL DE COMANDĂ

1. Ce avantaje am dacă mă înregistrez?

Poți urmări comanda ta, ai acces la istoricul comenzilor unde poți căuta și după o perioadă produsele comandate, iar datele vor fi deja completate fără a fi nevoie să le introduci din nou. În prezent, lucrăm și la un program de fidelitate care îți va aduce și mai multe beneficii.

2. Cum pot obține un cupon de reducere?

În prezent, lucrăm la un program de fidelitate care va oferi clienților mai multe reduceri și cupoane. În plus, oferim periodic anumite produse cu reduceri speciale sau cadouri.

3. Dacă sunt client înregistrat, beneficiez de reduceri periodice ca și client fidel?

În prezent, lucrăm la programul de fidelitate. După finalizare, vom oferi o gamă largă de reduceri și avantaje pentru clienții fideli.

4. Pot comanda produse și telefonic?

Da, pe site-ul nostru oferim și suport clienți, iar colegele noastre te vor ajuta cu drag la plasarea comenzii.

LIVRARE ȘI PLATĂ

1. Când va fi livrat coletul meu?

Facem tot posibilul ca comenzile să fie expediate în cel mai scurt timp, ideal în 24 de ore. Totuși, uneori pot apărea situații care nu țin de noi, precum lipsa materialului, aglomerarea firmelor de curierat, defecțiuni tehnice sau lipsa de personal. În aceste cazuri, termenul de livrare se poate prelungi, pentru care ne cerem scuze anticipat.

Dacă coletul este expediat de la noi, transportatorii cu care avem contract garantează livrarea comenzii chiar a doua zi, în funcție de disponibilitatea acestora.

2. Care este costul transportului?

În mod standard, pentru comenzile sub 400 lei, costul transportului este de 14.99 lei. Pentru comenzile de peste 400 lei (inclusiv), transportul este gratuit.

3. Câte zile am la dispoziție pentru ridicarea coletului în magazin?

La ridicarea personală din magazin nu există un termen maxim pentru ridicarea coletului, însă dacă după a doua sau a treia notificare nu vă prezentați, comanda se anulează automat.

4. Livrați comenzi și în weekend?

Nu, deoarece foarte puține companii de curierat oferă acest serviciu, cu excepția perioadei sărbătorilor de iarnă. Nici noi nu avem contractat acest serviciu suplimentar. În viitor, plănuim să folosim lockere de livrare unde veți putea ridica comenzile la orice oră vă convine.

5. Livrați colete și în alte țări decât România?

Comenzile plasate pe www.emistore.ro sunt livrate doar pe teritoriul României. Dacă doriți livrare într-o altă țară europeană, puteți plasa comanda pe următoarele site-uri:

Slovacia - www.emi.sk
Cehia - www.emi.cz
Ungaria - www.emishop.hu
Ucraina - www.emishop.ua
Slovenia - www.emi.si
Croația - www.emishop.hr

Dacă doriți livrare într-o altă țară din UE, acest lucru este posibil, însă contra unui cost suplimentar semnificativ pentru transport.

6. Unde pot urmări coletul meu?

După expedierea coletului din depozitul nostru, veți primi un e-mail cu numărul de urmărire. Apoi puteți urmări statusul coletului direct pe site-ul curierului ales.

7. Care sunt metodele de plată?

Plata ramburs - Plătiți coletul în numerar sau cu cardul la curier, la adresa specificată de dvs.

Cu voucher cadou EMI - Puteți folosi voucherul cadou EMI pentru orice produs din magazinul online. Introduceți codul voucherului la rubrica “Folosește cupon” din coșul de cumpărături, iar suma voucherului va fi scăzută din totalul comenzii. Pentru o comandă se poate folosi un singur cupon.

8. Care sunt metodele de plată din străinătate?

Dacă doriți să plătiți o comandă dintr-o țară unde nu avem magazin online, plata se va face în avans prin transfer bancar, după o discuție telefonică cu echipa noastră.

RECLAMAȚII ȘI RETURNAREA PRODUSELOR

1. Curierul mi-a adus un colet deteriorat. Trebuie să-l ridic?

În cazul în care curierul vă aduce un colet deteriorat, vă recomandăm să nu îl ridicați și să întocmiți împreună cu acesta un proces-verbal de reclamație. Ulterior, contactați serviciul nostru de relații cu clienții la info@emistore.ro

2. Comanda mea conține produse deteriorate. Cum procedez?

Dacă ați primit produse deteriorate, vă rugăm să contactați cât mai curând serviciul nostru de relații cu clienții.

Trimiteți solicitarea la adresa de e-mail info@emistore.ro cu fotografii ale coletului și conținutului acestuia, iar solicitarea dumneavoastră va fi procesată în timpul zilelor lucrătoare, în decurs de câteva ore.

3. În comanda mea lipsește un produs comandat și plătit. Ce trebuie să fac?

Dacă nu ați primit un produs comandat, contactați cât mai rapid serviciul nostru de relații cu clienții.

Trimiteți solicitarea la info@emistore.ro și vă vom trimite imediat produsul lipsă.

4. Este posibil să schimb produsul achiziționat?

Produsul achiziționat din magazinul nostru poate fi schimbat. Împreună cu Formularul de returnare completat și o copie a facturii, trimiteți produsul la adresa EMI Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301, Slovacia. În formular menționați produsul dorit la schimb. Dacă valoarea produsului solicitat este mai mare, diferența se achită la livrare, ramburs. Dacă valoarea este mai mică, vă vom restitui diferența în contul bancar menționat în formular.

5. Este posibil să returnez produsul achiziționat?

Produsul achiziționat din magazinul nostru poate fi returnat, iar noi vă vom rambursa banii. Împreună cu Formularul de returnare completat și o copie a facturii, trimiteți produsul la adresa EMI Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301, Slovacia.

6. Este posibil să reclam produsul achiziționat?

Produsul achiziționat din magazinul nostru poate fi reclamat. Împreună cu Formularul de returnare completat și o copie a facturii, trimiteți produsul la adresa EMI Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301, Slovacia.

7. Comanda mea nu a fost încă livrată. Cum procedez?

Dacă nu ați primit comanda sau o parte din aceasta, contactați cât mai curând serviciul nostru de relații cu clienții, prin e-mail sau telefonic.

Contact: info@emistore.ro

8. Unde găsesc Formularul pentru reclamații?

Formularul de returnare a produsului este folosit și ca document pentru schimbul de produse. Acesta se găsește în e-mailul de confirmare primit după plasarea comenzii, împreună cu factura și regulile de reclamație. Dacă nu găsiți e-mailul de confirmare în Inbox, verificați și folderele Spam sau Promoții. Formularul poate fi descărcat de aici.