Acasă

Acasă

Termeni și condiții comerciale

Aceste condiții comerciale sunt emise în conformitate cu prevederile Codului Comercial al Republicii Slovace și reglementează relațiile juridice dintre cumpărător și vânzător.
Prin trimiterea unei comenzi ferme către vânzător, cumpărătorul își exprimă acordul necondiționat cu aceste condiții.

Obiectul contractului

Obiectul contractului îl reprezintă livrarea produselor prin intermediul magazinului online de pe www.emistore.ro, în baza comenzii cumpărătorului.
Comanda poate fi transmisă vânzătorului prin magazinul online, e-mail, personal sau telefonic. Comanda este întotdeauna obligatorie pentru cumpărător. Prețul afișat pentru fiecare produs în catalog este final (cu TVA inclus). Prețul produselor se referă la „din depozitul vânzătorului”, fără a include costurile de livrare către cumpărător. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda în cazul în care intervine o problemă tehnică sau o eroare umană, iar prețul din magazinul online nu este corespunzător valorii produsului oferit.
Produsele sunt livrate cumpărătorului prin compania de curierat GLS sau DPD. Prețurile sunt definite în magazinul online în funcție de metoda de livrare și valoarea produselor.

Termen de livrare și condiții de plată

Termenul obișnuit de expediere a produselor este în ziua comenzii sau următoarea zi lucrătoare pentru comenzile cu plata ramburs sau cu cardul. După expediere, produsele sunt livrate prin curier GLS sau DPD la adresa de livrare aleasă. Expedierea înseamnă predarea coletului către curier. Comenzile sunt procesate în ordinea în care au fost primite de vânzător. Dacă produsul comandat nu este în stoc la momentul primirii comenzii, cumpărătorul va fi informat.
Dacă nu se specifică altfel, costurile de transport sunt suportate de cumpărător. Vânzătorul are dreptul să livreze comanda și parțial, dar întotdeauna cu acordul cumpărătorului. Cumpărătorul se obligă să plătească prețul de achiziție al produselor livrate, inclusiv taxele de livrare. Dreptul de proprietate asupra produselor este transferat cumpărătorului numai după plata integrală a prețului către vânzător. Factura și toate documentele sunt livrate împreună cu produsele. Comunicarea dintre client și operator se desfășoară în principal prin e-mail sau telefonic.

Dreptul de retragere din contract

Conform Legii nr. 102/2014 privind protecția consumatorului la încheierea contractelor la distanță sau în afara spațiilor comerciale, consumatorul are dreptul să se retragă din contractul încheiat la distanță sau în afara spațiilor comerciale, fără a indica motivele, în termen de 14 zile de la data primirii produsului. Clientul își poate exercita dreptul de retragere în scris, prin e-mail sau fax. După retragerea din contract, vânzătorul este obligat să restituie consumatorului toate plățile primite în baza contractului, inclusiv costurile de livrare, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea notificării de retragere. Prin acord, suma poate fi restituită sub formă de schimb cu un alt produs de valoare echivalentă, care va fi livrat fie cu următoarea comandă, fie separat. Dacă produsul este trimis separat (în cazul schimbului de produs), nu se percep taxe de transport sau ambalare. Cumpărătorul nu poate să se retragă din contractul de vânzare care are ca obiect produse ce, prin natura lor, nu pot fi returnate sau produse realizate la comandă pentru un anumit consumator.

Magazin online

Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are obligația de a citi și accepta condițiile comerciale și de garanție.
Comenzile efectuate online sunt întotdeauna obligatorii pentru cumpărător imediat după trimitere. Cumpărătorul răspunde pentru daunele cauzate vânzătorului prin utilizarea necorespunzătoare a magazinului online.

Dispoziții finale

Conform Legii nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor, consumatorul are dreptul să solicite vânzătorului o soluționare, dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a rezolvat reclamația sau consideră că drepturile sale au fost încălcate.
Consumatorul are dreptul să depună o cerere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor către un organism de soluționare alternativă a litigiilor, dacă vânzătorul a răspuns negativ sau nu a răspuns în termen de 30 de zile de la transmiterea cererii.
Link către platforma de soluționare alternativă a litigiilor, unde consumatorul poate depune cererea, găsiți aici.

Orice modificări ale acestor termeni și condiții generale vor fi făcute exclusiv în formă scrisă și vor fi publicate pe site-ul vânzătorului cel târziu la data intrării lor în vigoare.

Aceste condiții generale sunt valabile începând cu 29.09.2010

Procedură de reclamații

Dreptul de a depune o reclamație

Dacă produsul achiziționat prezintă un defect, cumpărătorul are dreptul să reclame defectul. Pentru evaluarea corectă este necesar ca produsul reclamat să fie curat, complet și să respecte normele și principiile generale de igienă. Cumpărătorul are obligația de a utiliza produsul conform instrucțiunilor de utilizare și certificatului de garanție, respectând durata de viață a acestuia.

Locul și modalitatea de depunere a reclamației

Reclamațiile pot fi depuse în scris prin e-mail, poștă, fax sau la adresa: EMI EU, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 083 01 Sabinov, Slovacia, info@emistore.ro
Produsul reclamat poate fi predat personal, prin Poșta Slovacă sau curier. Nu acceptăm colete cu ramburs.
Reclamația trebuie să conțină o descriere scrisă a defectelor reclamate și un document care să ateste achiziția produsului - factură, certificat de garanție sau aviz de livrare.
Pentru soluționarea reclamației este suficient unul dintre documentele menționate.

Răspunderea vânzătorului

Vânzătorul răspunde pentru ca produsul vândut să aibă calitatea și proprietățile de utilizare cerute în mod obișnuit, descrise sau așteptate de vânzător sau producător, să respecte cerințele legale, să fie în cantitatea convenită și să corespundă scopului pentru care este utilizat în mod obișnuit.
Vânzătorul răspunde pentru defectele apărute după preluarea (achiziționarea) produsului, pe durata garanției.
Vânzătorul nu răspunde pentru defecte dacă:
- cumpărătorul a provocat defectul,
- cumpărătorul știa despre defect înainte de preluare,
- reclamația contravine naturii produsului, în special expirării termenului de valabilitate,
- s-a acordat reducere de preț pentru defectul respectiv,
- defectul a apărut în perioada de garanție din cauza utilizării incorecte sau excesive, sau după expirarea duratei de viață,
- a fost cauzat de intervenția cumpărătorului sau a unei alte persoane asupra produsului sau a unei părți a acestuia.

La primirea reclamației, cumpărătorului i se va emite un proces-verbal care va conține data primirii, produsul reclamat, data și locul achiziției, natura defectului și prețul achiziționat. Dacă se reclamă un defect al produsului, vânzătorul va verifica reclamația și va decide imediat, iar în cazuri complexe în termen de 3 zile.
Vânzătorul va soluționa reclamația în maximum 30 de zile de la depunerea reclamației.

Termene pentru depunerea reclamațiilor

Vânzătorul răspunde pentru defectele produselor pe o perioadă de 24 de luni de la preluarea acestora de către cumpărător, dacă pe ambalaj sau în certificatul de garanție nu este specificată o perioadă mai lungă.
Dacă reclamația este soluționată prin reparație, perioada de garanție se prelungește cu perioada de la depunerea reclamației până la momentul când consumatorul trebuie să preia produsul reparat, chiar dacă nu îl preia imediat. Dacă reclamația este soluționată prin înlocuire, începe o nouă perioadă de garanție de la data livrării noului produs către cumpărător.
Dacă reclamația nu este depusă în termenul de garanție, dreptul la reclamație se pierde. Cumpărătorul va fi informat despre soluționarea reclamației personal, telefonic sau prin e-mail.

Drepturile consumatorului

Pentru defectele produse care sunt reclamate în perioada de garanție, consumatorul are dreptul, pentru defecte remediabile, să fie remediate gratuit, corect și la timp. Pentru defectele care nu pot fi remediate și împiedică utilizarea normală a produsului, consumatorul are dreptul la înlocuire sau la retragerea din contract și la rambursarea prețului.
Dacă defectul este remediabil, dar apare din nou după reparație, consumatorul are dreptul la înlocuire sau la restituirea prețului. Aceleași drepturi se aplică și dacă produsul nu este reparat în termen de 30 de zile de la depunerea reclamației.
Pentru defectele care nu pot fi remediate și nu împiedică utilizarea normală a produsului, consumatorul are dreptul la o reducere adecvată din preț.

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform Legii nr. 18/2018 privind protecția datelor cu caracter personal și modificarea unor acte normative, operatorul magazinului online www.emistore.ro se angajează să nu furnizeze datele personale încredințate, fără acordul proprietarului acestora, unei terțe persoane și să nu utilizeze datele personale pentru oferte comerciale nesolicitate, care nu au legătură cu promovarea magazinului online www.emistore.ro. Totodată, se angajează ca, la cererea clientului și fără a fi necesară justificarea, să șteargă oricând datele sale personale din baza de date.

Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul își exprimă acordul, conform Legii nr. 18/2018, ca vânzătorul să prelucreze și să stocheze datele sale personale necesare pentru activitatea vânzătorului referitoare la trimiterea informațiilor despre produse noi, reduceri și promoții prin e-mail, sms sau alte forme de publicitate și să le prelucreze în toate sistemele sale informatice referitoare la transmiterea informațiilor despre produse noi, reduceri și promoții.

PENTRU DESCĂRCARE: FORMULAR PENTRU RETURNAREA PRODUSULUI